Bandwerk internet- en reclamebureau: de trotse media partner van RIVO Rijssen
EVEN GEDULD A.U.B.
"RIVO Rijssen, dat ben ik, dat ben jij, RIVO Rijssen dat zijn wij!"

RIVO: één grote familie (Harry v Brussel)
woensdag 7 nov 2007

dé Weekrant De driehoek 31 okt 2007                           Harry van Brussel (voorzitter)

RIVO: één grote familie

'Heren 1 eindigt in de top drie; Dames 1 weet zich te handhaven'

RIJSSEN - Zwierig bedankte Harry van Brussel (46) zaterdagmorgen de nieuwe
Rivo-kledingsponsoren.
Het eerste Dames en Herenteam had zich daarvoor in de nieuwe tenues gepresenteerd,
gesponsord door Autobedrijf Voortman, Profimex Bedrijfskleding, Heutink en
Bouwbedrijf Akor.
De voorzitter van de Rijssense Volleybalvereniging Rivo is blij met de sponsors,
die voor de club als Rivo van groot belang zijn.
Van Brussel (46) is sinds november vorig jaar voorzitter van de Rijssense volleybalvereniging.
Rivo staat met name de laatste tijd volop in de belangstelling:
Heren 1 werd kampioen in de promotieklasse,
Dames 1 won in de derde divisie en beide teams wonnen de regionale beker.
"Zoiets maak je niet gauw meer mee", kijkt de voorzitter terug.
Over de hele breedte deed en doet Rivo het goed.
Van Brussel verwijst naar de goede jeugdopbouw, de investering in trainers en
begeleiding en ziet dat terug aan het feit dat zelfs jeugdspelers uit de regio zich
aanmelden bij Rivo.
Daarnaast is de betrokkenheid van de leden bij de club groot.
"Dat komt mede door de takenmarkt", weet van Brussel.
"Alle leden vanaf veertien jaar hebben een taak bij Rivo, van flyers ophangen tot
scheidsrechter zijn.
De hele vereniging doet mee, niemand is te beroerd om aan te pakken.
Eigenlijk is het één grote familie."

Waar Rivo, dat 320 leden telt, wel gebrek aan heeft is zaalruimte.
De teams trainen in Reggesteyn, De Stroekeld, De Reggehal en zelfs in sporthal 't Mossink
in Holten. "Het zou mooi zijn als bij Excelsior een sporthal gerealiseerd kon worden voor
de zaalvoetballers. In dal geval hopen we dat Rivo gebruik zou mogen maken van de
vrijkomende zaaluren", filosofeert Van Brussel.
Een aantal Rivo-spelers is benaderd om deel uit te gaan maken van hoger spelende clubs.
"Gelukkig hebben ze ervoor gekozen om hij Rivo te blijven.
Waarom? Om de sfeer binnen de club en het team en omdat ze hier een prima trainer
hebben in Henk Goor."
De voorzitter verwacht dat Heren1 bij de eerste drie eindigt.
"Qua spelniveau zitten ze goed, alleen missen ze nog de ervaring in deze divisie én de
gehaaidheid.
Dames 1 handhaaft zich in de tweede divisie."
Heren 1 en Dames 1 zijn het visitekaartje van Rivo.
"Maar binnen de vereniging staan de andere teams echt niet in de schaduw van de
eerste teams. Elk team speelt op eigen niveau en wordt zeer gewaardeerd."
 

'My way of life' omschrijft Harry van Brussel de betekenis van Rivo in zijn leven. Naast trainer van Dames 4, coach, en lid van de sponsor-commissie  is  hij  ook scheidsrechter. En met zijn eigen bedrijf Polybouw Dakbedekking sponsort hij de club. Van Brussel volleybalt sinds zijn twaalfde. Hij komt uit een volleybalfamilie:
broers en zussen waren bij Rivo, en zijn dochters Marieke en Aniek volleyballen eveneens bij de club. Dochter Jorien was Rivolid, maar is vanwege haar werk gestopt. Het is zijn grootste hobby en liefhebberij: al z'n vrije tijd gaat naar RIVO. "Anneke, mijn vrouw, vindt wel eens dat ik wat meer aan de tuin moet doen. Maar zelf is ze ook Rivo-supporter!"
                                                               

 
                                        

 Tot 2005 volleybalde Van Brussel in Heren 3, volgens hem het gezelligste team van Rivo. „We speelden altijd tweede klasse, draaiden bovenin mee. We zorgden er telkens voor dat we niet promoveerden, want dan zouden we vaker moeten trainen.

Harry v Brussel  Rivo-voorzitter Harry van Brussel was tot vorig jaar, toen hij een nieuwe heup kreeg aangemeten, actief als speler van heren 3. 


Bandwerk internet- en reclamebureau
Van der Veen Financieel Advies

RIVO RIJSSEN IS HAAR SPONSOREN BIJZONDER DANKBAAR

Wanneer alleen het beste goed genoeg is: Bandwerk internet- en reclamebureau