Bandwerk internet- en reclamebureau: de trotse media partner van RIVO Rijssen
EVEN GEDULD A.U.B.
"RIVO Rijssen, dat ben ik, dat ben jij, RIVO Rijssen dat zijn wij!"
Foto bij 5 september SPORTAVOND in Rijssen

5 september SPORTAVOND in Rijssen
maandag 20 aug. 2012

Voor iedereen die een gezondere levensstijl nastreeft!   SPORTAVOND Informatieavond over voeding en sport met veel succesverhalen van sporters.   WOENSDAG 5 SEPTEMBER:   SPECIALE GASTSPREEKSTER DINIE KRIJT  
  Ik ben in 1999 gestart met de Herbalife om iets af te slanken. Dat lukte perfect, maar ik kreeg ook veel meer energie. En wat doe je dan? D.m.v. een weddenschap met een collega distr. heb ik mee gedaan aan de Triatlon in Holten. Voor het eerst op 44 jarige leeftijd. Het was een perfecte test om te kijken of die producten van Herbalife echt zo goed zijn voor sporters. En ja dat waren ze. Ik kon heel snel mijn conditie opbouwen en ik had nooit last van spierpijn. Ik kreeg de smaak te pakken en ben meer en meer sporters gaan helpen met hun voedingsplan . Sinds 2011 heeft Herbalife een specifieke sportlijn de Herbalife 24 . Dit is zelfs geschikt voor topsporters. Staat ook op de  Kölner list. En als Jacco Verhaeren hier enthousiast over is, kunnen wij het gerust aanbevelen. Het is geweldig om met zulke fantastische producten te mogen werken! Mijn doel is zo veel mogelijk mensen vertellen wat er mogelijk is en dan…… mag men het ervaren.   Sportieve groet Dinie Krijt     Aansluitend:   Proeverij Herbalife 24 produkten   Locatie: Het Parkgebouw, Oosterhofweg 49 Rijssen Aanvang 20.00 uur   Entree distributeurs per persoon: 10 euro Per gast betaalt de distributeur 1,50 euro Graag aanmelden op: info@ernagezond.nl Deze avond wordt georganiseerd door onafhankelijke Herbalife distributeurs.
Van der Veen Financieel Advies
Bandwerk internet- en reclamebureau

RIVO RIJSSEN IS HAAR SPONSOREN BIJZONDER DANKBAAR

Wanneer alleen het beste goed genoeg is: Bandwerk internet- en reclamebureau